Hoe kunnen wij u helpen?
Gedurende meer dan 17 jaar zijn we met onze dienst nauw betrokken bij het oplossen van privé en zakelijke uitdagingen..
Onze consultants zijn mensen die zich niet beperkt weten door theorie of kantoortijd.
We zijn meestal telefonisch bereikbaar overdag vanaf 9 u tot 18u.: 0487 68 72 17
mail: registreer.domicilie@gmail.com
Uw registratie adres
Wanneer u de persoonsgegevens en de eerste huur voldoet, starten wij voor u de registratieprocedure op. Via de bevolkingsdienst ontvangt u dan binnen een termijn van maximaal 7 werkdagen een bevestiging van uw adreswijziging. U ontvangt de daarop volgende maanden dan ook uw post die we doorsturen en tevens een reminder wanneer de huur voor de volgende maand dient te worden voldaan.
Antwoorden
We melden u aan bij de dienst bevolking.
Uw nieuwe contactadres is officieel en legaal.
Wie ambtelijk geschrapt is, is dan ook binnen de 7 dagen weer volledig legaal aanspraakbaar.
Uw post sturen we gratis door.
Tijdens de procedure mag u, maar hoeft u niet aanwezig te zijn wanneer oom agent aan uw deur komt.
Upgrade je uitkering
Wie een uitkering geniet kan in 80% van de gevallen een verhoogde uitkering verkrijgen.
Wilt u zich tevreden stellen binnen de groep van 20% of wilt u weten hoe u kunt behoren tot de groep van 80%?
Maatschappelijke zetel
Het spreekt voor zich dat men een privé en een zakelijk adres best van elkaar gescheiden houdt. Indien uw vennootschap schulden of andere problemen heeft kunnen wij u tevens vrijwaren van onheil. In de meeste gevallen heeft het immers geen zin om te blijven trekken aan een dood paard. Een doorstart met fiscale voordelen kan voor iedereen.
Wie kan op ons beroep doen?
Iedereen die zich wil registreren als alleenstaande, koppels en familieleden.
Ondernemers die een maatschappelijke zetel voor hun onderneming wensen.
Voor wie kan het handig zijn?
Voor wie werkt of woont in het buitenland, maar administratief in regel wil blijven met de Belgische overheid (belastingen, RIZIV, Etc.)
Voor mensen die ambtelijk geschrapt zijn en hun toestand willen regulariseren.
Voor mensen die het avontuur beleven van een (v)echtscheiding...
Voor mensen die te maken hebben met een faillissement of de donderwolken reeds zien hangen en het liever droog houden.
Voor diegene die tijdelijk achteruit zijn bij hun belofte tot betaling en de deurwaarders het werk willen besparen van hun woonst leeg te halen. Voor hen die alternatief wonen, rondtrekkende zijn of vluchten voor hun schoonmoeder...
Philip
Vrijwillig assistent
Reeds enkele jaren een luisterend oor en vrijwillig medewerker.
Paul
Sociaal assistent
Paul is vooral begaan met het oplossen van de moeilijkere dossiers.
Zowel privé als zakelijk.
Alex
sociaal assistent
Als jongste van de clan verzorgt Alex naast telefonische oproepen en email, ook onze websites.
Anita
Juriste
Sinds kort is Anita verantwoordelijk voor alle registraties. Ze werkt back-office zowel voor particulier als vennootschappen.
Tarieven
Instappen
Eenmalige dossier-bijdrage bij inschrijving domicilie adres.
175€
maandelijks
Instappen is altijd per 3 maand.
Daarna kunt u per maand of per 3 maand betalen.
247€
drie maandelijks
U betaald geen borg.
Besparing:
81€
660€
half jaarlijks
U betaald geen borg.
Besparing:
282€
1200€
jaarlijks
U betaald geen borg.
Besparing:
967€
1997€
twee jaarlijks
U betaald geen borg.
Besparing:
3228€